Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

Lappteknik

Av Jenny Blue Design - 11 februari 2011 00:03



Hittade detta mönstret på en blogg, en gång..

Tyckte att det var häftigt och ritade av det.

Nu ett bra tag senare, har jag sytt det också!


Jag har sytt tre stycken och håller på med mitt fjärde.. men har bara bilder på två.


Tanken är att det ska bli ett täcke, men det skulle kunna bli

kuddar av dem också.. Det vet man ju aldrig..?!

Oavsett så det är inte klart än.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Blue Design - 15 augusti 2012 23:35

  De flesta bilderna på mina tavlor är skurna och saknar därför hela tavlans motiv.. Många av tavlorna saknar också "känslan" , via bilderna, här på bloggen, då många av dem är målade med relief..   Som till exempel "Regn" och "Roten".. ...

Av Jenny Blue Design - 15 augusti 2012 23:30


  Målad på Canvas 50x50 cm  

Av Jenny Blue Design - 15 augusti 2012 22:25

      Målade på Canvas 20x20 cm  

Av Jenny Blue Design - 26 oktober 2011 23:08

  Eftersom jag har tusen och en saker att göra.. så hinner jag inte uppdatera bloggen som jag skulle vilja.. Så jag har bestämt mig för att informera, om att bloggen kommer att fortsätta att ligga på is.. ett tag till. Men jag tänker behålla bl...

Av Jenny Blue Design - 14 februari 2011 20:41


  Änglabo - Ett dekorsmycke.      

Presentation

Jenny Blue Design

       Allt från sydda kuddar

          till målade tavlor..

 

Tavla "Svart" 50x50 cm

 

Kudde

 

Oljemålning

 

Lappteknik - Fram och baksida

 

"Hjärtat på rätt ställe"

 

Halsduk

 

Ryggsäck "Monster"

 

Hängsmycke "Änglabo" Hjärta

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards